Wat houdt de job in?
Welke taken en verantwoordelijkheden horen daarbij?
- Het plannen en coördineren van ritten voor een vloot van +/- 25 chauffeurs.
- Afhandelen van administratieve transporttaken (TAS, TX-Connect).
- Troubleshooting en vragen van chauffeurs beantwoorden.
- Communicatie met chauffeurs en klanten (TX-Connect, WhatsApp, e-mail, telefoon.
- Transportdossiers aanmaken en opvolgen ter voorbereiding van facturatie.
- Wetgeving rond rij- en rusttijden, ladingzekering en uitzonderlijk vervoer naleven.
- Samenwerken met collega’s voor optimale transportwerking.
Wie zoeken we?
Heb jij minimaal 3 à 5 jaar ervaring als transportplanner, een passie voor de transport- en garagesector en ben je sterk in (ritten) organiseren en probleemoplossend denken? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze job. Ervaring met TAS/TX connect/Office 365 is een pluspunt. Hoewel je voornamelijk in het Nederlands zal communiceren, is het handig als je ook een woordje Frans en Engels kan. Je bent bovendien niet alleen klantgericht en stressbestendig, maar ook een echte teamspeler. Zo ben je buiten de reguliere werkuren bereikbaar voor je collega’s die op de baan zijn. Flexibiliteit is jouw ‘middle name’. Tot slot ben je ontzettend leergierig en bereid om bij te leren en processen continu te verbeteren.
Wat krijg je ervoor in ruil?
Waar kom je terecht?
Als gevestigde waarde en in een familiale sfeer, werkt Transport L. Van Bogaert vandaag met 25 chauffeurs voor diverse gevestigde namen in de regio. Met zeer recent rollend materiaal (plateau’s, tautliners, kraanwagen, dieplader, uitschuiver, binnenlader) vervoeren wij voor onze klanten alleen volle vrachten vooral in België. Kom jij ons familiaal en dynamisch team versterken?